Основни подаци о наставнику

петак, 24. јануар 2020.

Публикација "Млади у свету интернета"
Драган Попадић и Добринка Кузмановић, аутори публикације "Млади у свету интернета" се баве увек актуелном темом везано за коришћење и употребу дигиталне технологије, ризицима и заступљености дигиталног насиља међу ученицима у Србији. Ово публикација је једна озбиљна анализа стања у Србији на ову тему, јер је рађена на основу спроведених анкета широм Србије међу млађим и старијим ученицима, родитељима и наставницима, са којом би требало да буду упознати и ученици, родитељи ученика, наставници као и сви они који се баве овом актуелном и важном темом.
"Последњих година сведоци смо рапидног повећања броја корисника дигиталне технологије и интернета, поготову међу децом и младима.
Дигитална технологија деци пружа бројне могућности за учење и развој, али носи са собом и потенцијалне ризике, међу којима је и ризик од дигиталног насиља.
Истраживање чије резултате приказујемо у овој публикацији имало је вишеструки циљ. Најпре, циљ је био да се утврди колико и у које сврхе млади користе дигиталне уређаје и интернет, да ли излажу себе и друге ризицима дигиталне комуникације, да ли су, и у ком степену, млади укључени у различите облике дигиталног насиља (као жртве, насилници или као сведоци) и како реагују у случају да су жртве или сведоци дигиталног насиља.
Уз то, интересовало нас је каква је веза између дигиталне виктимизације и дигиталног насилништва, као и каква је веза између класичних облика насиља и дигиталног насиља.
Осим наведеног, циљ нам је био и да утврдимо компетенције одраслих (родитеља и наставника) у коришћењу дигиталних технологија, њихов увид у дигиталну комуникацију младих и проблеме дигиталног насиља, као и њихову процену улоге и капацитета школе за превенцију и решавање проблема дигиталног насиља."
Ово је извод из публикације "Млади у свету интернета" објавен на веб сајту UNICEF-а, а целу публикацију можете погледати на веб страни UNICEF-а или директно преузети са следећег линка: Млади у свету интернета

Нема коментара:

Постави коментар